Fetal dna az daha olsa bir yanılma payı var. Ben ikili test yerine fetal dna yaptırmıştım temiz çıkmıştı. Ama 20. Haftada detaylı ultrasonda bebeğimde ense kalınlığı çıktı. İçimiz rahattı fetal dna sonucumuz var diye ama gittğimiz 3 doktorda fetal dna nın yanılabileceğini kesinlikle amniyosentez yaptırmamız gerektiğini söyledi. 2 hafta önce yaptırdık sonucunu bekliyoruz. Beklemek çok zor çok yıpratıcı. Umarım herkes bebeğine sağlıkla kavuşur 🙏🏻