Aysunyldrm lütfen aglama, annelik bir imtihan bazılarımız hamilelikte bu imtihana başlıyor. Ben evlendikten 21 gün sonra hamile olduğumu ogrendjm ve ne yazikki gerekli sukru yapamadim pek sevinemedjm. Sonra bu sebep oldu okadar buyuk bir nimet oldugunu idrak ettimki bebegimin ve ne olursa olsun kabulum dedm artik sonuc falan da beklemekten vazgectm sonra temiz geldi. Annem “ bizim zamanimzda dr huni gbi biseyle dinlerdi hadi kalbi atio 9 ay sonra gel deip gonderirdi” dio ondan eski kadinlar ben tarlaya gderdim ben hali yikardim hamileyken diyor hayatina devam ediyor biz her ay bu geliscekmi die bakiyoruz bi farklilik varsa bisuru test sonra yipranma.. yapma benden amniyo alinirken bebegimi gordum dr sal biraz kendini bak 4 e katlanmis bebek kipirdayamiyor karninda dedi sen gerildikce bebeginin gelisimine zarar veriosndur senin bebegin sana verilen ikram o ailende genetik bi rahatsizlik yoksa suphelenme. Bana 8-12. Kromozom bozuk dendi. Nolcak yani ne demek diorm, bilmiyoruz bilemeyiz dediler. Yasamayabilir sakat olabilir zeka yasi 4 e kadar cikabilir veya hicbisey olmayabilir dediler. Hangimizin tum kromozomlari saglamdirki , yani amniyo yaptrdigima neden pismanim cunku kromzm riski ciksa bile bu sadece tasiyici olabilme anlamindada olabilir belki benm 4 kusaktr tasidgim ama ayni bozuk genle karsilasmadgi icin ortaya ckmayan bir bozukluk gbi oyuzden ne derlers desinler hic kimseye bahsetme bebegjnj saglikla kucagna almayi bekle. Dualarim senjnle