Busra262 ben 32. Haftamda bebegimin sağ femur kemiği gelişmiş yavaşlaması dediler önce kırık dendi sonra kısa dendi eğri dendi kemiklerinden minerilazasyon var denildi çok fazla perinotoloji doktoruna gittim özel kliniklere falan çapaya konseye gittim benden ileri hafta olduğu için kordon kani istediler cam kemikten suphelendikleri için ama ben vermedim 350 bebekte 1 olum riski var ve sonuç 37. Haftamda çıkacaktı zaten aldirmayi dusunmuyorum hiç bir şekilde konseyde bildiğin dalga geçer gibi konuştular bir sürü insan var orda hepsi sorunlu gebelik içeri giriyorsun doktorlar öğrenciler seni sallayan yok ve beni oraya sadece bakin ben ne gördüm bebegin anne karnindada kemiği krililabiliyor diye diğerlerine göstermek için çağırmışlar diyorum ki hocam o zaman tamam bu hastaliksa nerde dogum yap.aliyim ne önerirsiniz hic fark etmez dedi bana yüzüme bile bakmadan dedim ki peki sezeryan yada normal ne önerirsiniz cam kemik ise eğer dogumda tüm kemikleri kırılabilir dedim her türlü kırılacak çocuk doğsun ölecek zaten der gibi bakıyorlar diyorlar ki bana çocuk 3 aylıkken falan bi getirirsin genetik test yapariz dedim 3 aya kadar yaşamaz deyip böyle mi söylüyorsunuz falan baya bir sorun yaşadım yani