Rwerdst ben bu değerlere baktirirken daha kese kontrolü olmamıştı o yüzden kese kontrolü günüme kadar baktirdm canım oda yaşadığım kayıplardan dolayı tedirgin olduğum içindi ama çok şükür dün keseyi gördük inşallah ayın 27 sinde de kalp atışını duyacağız Rabbim herkesin sağlıkla kucağına almasını nasip etsin inşallah canım benim ♥️🙏🏻