Dilarasil ilk bebeğin olsa diyeceğim ki anneliği bilmiyor o yüzden böyle rahat kürtaj diyor.. fakat annesin sen, o duyguyu tadan bir kadın bırak kendi çocuğu başkasının çocuğuna dahi kıyamaz. Sizin dikkatsizliğinizin vebalini o bebeğe ödetmek.. ikinci bebek için çok uğraşmış biri olarak Allah aratmasın diyorum. Tamam beklemiyordun istemiyordun ama gelmiş kalbi atıyor nasıl o minicik kalbi durduracaksın 🤷🏻♀️ Şöyle düşün 11 aylık olan 9 ay sonra 20 aylık olacak yani nerdeyse 2 yaşında olacak, çokta küçük değil , hem yaşları yakın ne güzel birlikte büyüyecekler. Biraz olumlu güzel taraflarından bak