Dilarasil yaparsınız merak etmeyin hiçbir anne karnına can düştükten sonra vicdansız kendi menfatine göre dusunemiyor biz erkekler gbi değiliz doğunca kucağımıza alınca bir bağ oluşmuyor bizim karnımıza düşünce o can, haberini alınca başlıyor anneligimz daha eminim 9 ay sonra iyiki diyeceksiniz hissettiklerniz o kadar normal ki büyük çocuğu olanlar bile bu devirde korkuyor dünyaya getirmeye ama yüce Rabbim bizlerden daha iyi bilir herşeyin hayırlısını herşeyin hayırlı vaktıni kalbinizi ferah tutun kafanızda kurup durmayin