Minik_annee Nurcanben evde tek başına yım dört aylık hamileyim korkudan ne yapacağımı şaşırdım rabbim beterinden korusun İstanbul çok sallandi
Aleynaerayy22 Minik_annee bende tekim çok kötü o an kimsenin olmaması ya panik yaptım simdi yatamıyorum 🥺
sema_mom Minik_annee yaa bende evde tekim oğlumla. Kucağıma alıp kenarda bekleyelim dedim kaldiramadim da 36 haftalık hamileyim. Yan komşum cigirmaya başladı. Zaten odum kopuyordu. Allahim beterinden korusun. Karnım taş gibi suan
Nisaozclk0611 Yesezz 2.6 şiddetinde oldu Allah tan uyumuyodum Rabbim herkesi korusun bi daha da yaşatmasın aynı şeyi
Rapunzelinanasi Nurcanben Gölcük’teyim ben de. Tek başımayım bir de. Bebeğim de yanımda onunla ne yapacağımı bilemedim bir an aklım çıktı 😔
Ebrarin_annesiiii0623 Smyye1B bizim de avize boncuklu onun saldırısına uyandım yatağın sallandığını hissetmedim bnde daha anca yatağa girmiştim hastaydım öksürük krizi bırakmadı o saate kdr uyuyim tam gözüm dalmış eşim birden yataktan fırladı bebeğimiz yanimizda yatio onun üstüne kapakları bnm elimi tuttu lambanın sağlanmasını görünce soka girdim kala kaldm aklımı kaybettim Bi anlık allahim yaşatmasın Bi daha bnde kartepedeyom bu arada da cnm
Hlalcg İstanbul Gaziosmanpaşadayım depreme uyandık 37 haftalık hamileyim panikten bebeğim içerde uyandı elim ayam titredi Allah beterinden korusun
Pijamaskeliler Hlalcg ay ben de gopta ötüyorum karlıtepe de ben deliksiz uyumuşum hic ama.hic etmedim eşim geldi isten smdi o söyledi 2 de uyumuştum annemde var evde etmemiş oda bisi olsa biz deliksiz uyurmuşuz öyleceya😭
Nurcanben Of 30 saniye dedi TV ama ben daha fazla hissettim uyaniktim yatak sallandı 2 kere eşimi kaldırdım 3 kez sallandı eşim ne olduğunu anlayıp ışığı açmaya gitti falan sanki 1 2 dakika gibiydi hala yuregim ağzımda valla kasıklarım aşırı kötü etkilendi
Bebekliannee Nurcanben İstanbul dan. Gece gece başım neden yine ağrıyor diyordum uykumda zonkladiginda böyle oluyordum meğer yatak sallaniyormus. İlk kızıma baktım napsam diye donup kaldım. İnsanın en çaresiz hissettiği an deprem . Çok kapan tutun hareketi ile olacak iş değil cidden
Aleynaerayy22 Minik_annee Panikledim bende işte zaten korkuyordum deprem olaylarından simdi hayatta yatamam sakinleşmeye çalışalım bebiş icin bari
Prenses34_annesi sema_mom bebekler hissediyor sanırım benimkisi de çok dönmeye başladı içeride hareketlendi baya ben de çok korktum korkma cnm Allah’a dua edelim rabbim beterinden saklasın bizi 😔😔
Minik_annee sema_mom rabbim beterinden korusun inşallah gerçekten hem hamilelik hem yanlızlik hem böyle olaylar çok zor 🥺
Milosee Nurcanben uykudan uyandım direk bağırdım eşimi uyandırdım gitgide arttı resmen yatak odası dile geldi o dolapların gicirtisi aklım çıktı beşik gibi sallandik 7.katta oturuyoruz daha mı fazla hissettik bilmiyorum ama acayip korktum Allah’ım kötüsünü göstermesin
Nurcanben Milosee evet bizde 5. katta o yatak varya kaç kere gidip geldi bide yatak normalde çok ağır içinde de bir sürü yorgan falsn var ben tek itemiyorum düşünün valla durucagini sanmiyordum ben eşime gel yatağın köşesine cokelim diye bağırıyordum en son o sıra beynimden bu bina yikilcak eaha durmaz çökecek yer bul diye geçiyordu
Kara77 Semasultan bende yalovadaýım nasıl sallandı burası rabbim beterinden korusun lavabo için kalktım yattım sandım ki eşim ayağını sallıyor baktım uyuyor adam dedim kalk deprem şimdi de nöbet tutuyorum resmen uyku falan gitti