Nurcanben hayalperest2310 ben uyumuyordum yatagimiz kolay sallanan bir yatak değil ama yine de anlık eşim yatağı sallıyor sandım ilkte çok kötüydü
Nisaozclk0611 Yesezz 2.6 şiddetinde oldu Allah tan uyumuyodum Rabbim herkesi korusun bi daha da yaşatmasın aynı şeyi
Lilosum Nurcanben Yaben cok korktum stresten karnim agriyo bise olur mu hamileyim hala titriyorum 30 haftalik
Nurcanben Lilosum of benim sol ayağım ve kasıklarım öyle bir ağrıdı ki hamile değilim inşallah bir şey olmamıştır sizin yarın bı kontrole gidin isterseniz
Prenses34_annesi Nurcanben çok korktum kötü hissediyorum kendimi öyle böyle değil yani ilk başta basım dönüyor dedim ama anladım deprem olduğunu ufak çaplı panik oldum 😔😔