sara01 canım bugün konuştum doktorumla,ama çok detaylı değil.4 cm açıklıktan sonra oluyomuş.Sonrasında ağrı kalıyomuş dedim.Epidural sadece doğumda değil diğer ameliyatlarda da oluyo dedi.Yani sonrasındaki ağrı kişinin bünyesine göre değişiyor dedi.Mssela sen doğum sırasında ağrı eşiğin yüksekse ve sancı seni zorlamazsa epidural a gerek yok dedi.Ama çok zorlanırsan yaparız dedi.Yani öneriyomuş 🙏