bollysena Mucizemm41 cok doğru aynen sadece şundan dolayi merak ediyorum yapılmasını istiyorum hani normal dogum icin elverişli mi bir problem var mi dar mi aksilik varmi yoksa sezeryanlik durum mu hic bisey bilmiyorum bu yüzden
Mucizemm41 bollysena evet haklısınız o konu insan kendini normale hazırlıyor sonra bu an da çayın uygun değil sezeryanla falan derse kötü olur o yüzden bencede 38 39 da bakilmali ama işte doktorlar bu açıdan bakmıyor olaya
Zeynepgul Bnde 39+2 kız ama gelmek bilmiyor açıklık daha 2 cm pazartesi kontrol var bklm ne yapıcaz 😒kavuşmak ıstyrm artık sabirszlnyrm 🙂😍
Baharun2 Havvamurat yok ben zaten tırsmıyorum bi kez alttan muayene oldugum için o acıyı biliyorum 😬😬😬