Benim de çok oluyor, asla tamamen geçmiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum, yürüsem de aynı ayakta dursam da otursam da, sabahları biraz azalmış oluyor akşam davul gibi. İnşallah doğumdan sonra geçer hemen, çok rahatsız edici. Tuzla da aram yok ona rağmen böyle