cemilev Hayalll Allah yardımcımız olsun canim içerde neler dönüyor haberimiz yok 🙄🙄🤔🤔 hayırlısıyla bir doğursaydık
cemilev Suhus000 Aradım canim zaten sordum 😁 180 kalp atışı sancı değil kalp atışı fazla değil mi diye sordum nts bağlarken önce düz sonra sola yatırdılar beni sola dönerken kalp atışı hızlanmış olabilir saniyelik olmuş digerleri normal dedi cok şükür
TugbaKnalada Benim sancım 100 lerde idi bende hissetmiyorum hatta bugünde hissetmedim Dr da Nasıl hissetmiyorsun Nazlı değilsin herhalde dedi😄
Glcanal cemilev canım o bebeğin kalp atışı 20 40 60 80 ve 100 aralığı olan kısım ise bebeğin sancısı sen ikisini karıştırmışsın
cemilev FundaMuminCoskun Çizgiler canim sayıların üzerine geliyor dikkatli bakarsan kagitta sayılar var ordan anlaşılıyor