cemilev Sancı değil kalp atışı o. Bende 36. Haftamdayım 4.ye nst girdim. Benimki de kalp atışları 130-140 arası, heyecanlanınca 150 civarı bebişim.
Sancılarım 20-30 arası çıktı bugün.Yalancı kasılma olarak kabul ediyorlar ki öyle.Dinlenince geçiyor.
Sancı da sınır 100 bugün ebe tekrar söyledi, yanında ebelik okuyan öğrencileri vardı onlara anlattı hatta.