Clover galiba hormonlar beni ele geçirmiş hamileliğimi bile algılamıyorum galiba bilmiyorum kaybetme korkusu olduğu için algım bebekten çok eşimde galiba size nerde ne yapıyor o yüzden patlıyorum.bn romatizma hastasıyım ve açığa çıktığı süreç kötüydü ve tedavi sürecinde her hastaneye gittiğimizde aşkımız yeniden doğardı gözümün içine bakışı bile farklı olurdu.bu bizim aşk meyvemiz bunda daha fazla olması gerekmiyor mu fazla şey mi yüklüyorum eşime anlamıyorum çözemiyorum yada biri onu hormanlarıma susması gerektiğini söylemeli😞
snurc aslında bazen içindekileri fazla paylaşıp beklenilen tepkiyi alamamaktan oluyo bu durum.keşke o sakinliği koruyup istediklerimi anlatsam hemen parlayıp kurduğum cümleler daha kötü yapıyo