TugbaKE seni çooook iyi anlıyorum fakat bu tepkiyi ilk hamileliğimde eşim değil kayınvalidem vermişti biz kızımız olacak diye çok sevinmiştik ama kayınvalidem tam aksiydi çok kötü hissetmiştim,çok ağlamıştım.. eşim destek olmuştu. Sen şimdi çok hassassın filan ya ondan bu tepkiler. Kızın olunca eşin senden çok kızıyla ilgilenecek bu da bir gerçek rahat ol üzme kendini ve bebeğini dünyanın en güzel nimetine sahipsin Elhamdulillah 🤗