Aalleeyynnaa 2 cm açıklık oldu bende😀 Doğum yapacağım hastane de bir ebeye yönlendirdi,yarın akşam git oda baksın onun eli çok iyidir dedi.Bide o ellicek 🙈 cuma günü sabahtan yine çağırdı,hafta sonu doğum olur gibime geliyor dedi ama bakalım hayırlısı