Bunu yazmak hep hayalimdi bizde 14 Ağustos pazar günü 37+5 de doğduk🥰
13 ağustos gecesi eşimle dısarı cıktık kızlar ama son iki gündür çok garip şekilde hiçbir şey yemek istemiyordum ve çok fazla büyük tuvalete cıkmaya baslamıstım. Son günlerde ise belimde sabahları regl olduğum sabahlara benzeyen ağrıyla uyanmaya basladım hayır olsun diyip geçmiştim aslında vücut kendini ufak belirtilerle göstermeye baslıyor doğumun yaklaştığını çok mucizevi. 13 ağustos yemekten geldikten sonra eşim maç izliyyordu ben koltukta uyuya kalmışım gece 1 gibi uyandım altıma işedim sandık çünkü etrafımda herkes suyun çok fazla geldiğini şakır şakır aktığını söyledi. Doktoru aradım yine de doktorum hastaneye git baksınlar beni arayın dedi, suyum gelmiş meğersem cocuk kafası çok aşağı yerleştiği için tıkaç görevi görüyormuş. Suyum biraz erken geldiği için açıklık 1 cm olmasına rağmen yatışım yapıldı. Sabaha karşı sancılarım basladı öğlen 1 gibi şiddetlenmeye basladı ama açılma 4 cmde durdu kaç saat sancı çektim kendimi çok kastığım için ilerlemedi açılma spor yaptıgım için karın kaslarım cok güçlüymüş ve cocugu itiyormuşum geri. Sonra 5 cmye ulasınca doktorum epidural taktırdı hafif te olsa gevşeticem seni açılma ilerleyecek birden hazır ol direk 10a ulaşıcak sen rahatlayınca çünkü başı çıkmaya cok hazır dedi çok aşağıdaymış. Tamam dedim epidurali taktılar ve yarım saat sonra açıklık 9 cmye ulastı bana çok büyük bi ıkınma isteği geldi ve bağırmaya basladım en son çünkü ıkınma isteği çok güçlüydü sanırım öyle güç toplayabildim. Hemen doğumhaneye aldılar öyle olunca 17.03 te girdim, 17.07 de melek oğlum doğdu iki ıkınmayla. ❤️ Darısı normal doğum isteyen herkesin basına❤️🫶🏻