denizmanzarasi merhaba ben de tüp bebek tedavisi gördüm daha yeni pozitif sonucumuz çıktı Perşembe günü keseyi görmeye gideceğiz inş sağlıkla devam eder sizin de şimdiden hayırlı olsun sağlıkla devamı gelsin iğneler evet zor geliyor bir süre sonra ama sonucu inş güzel olacağı için çok düşünmüyordum ben ki şu anda da kalçadan iğnem var göbekten daha kolay oluyor kalça için dört günde bir acile gidiyorum altı tane hapım bir fitilim bir iğnem var inş 10-12 . Haftalardan sonra ilaçlar azalıyormuş Allah hepimizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌸🌸