denizmanzarasi Tüp bebek tedavisi gören arkadaşlarım gelin kucaklaşalım, o kadar zormuş ki o iğneler ..🥺🥺😭😭 Allahım sonu güzel bitsin isteyen tüm herkese sağlıkla nasip et🤲🏻🌸
E1619 denizmanzarasi evet çok zor iğneler inşallah sonucu güzel olur rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın inşallah 🙏
Sudekc denizmanzarasi merhaba canım 🫶 bende tecrübeli bi tüp bebek deneyimi yaşayan biri olarak hemen geldim 🙈 sonuç aldınız mı yoksa yeni mi başladınız
Sehrbnon122 denizmanzarasi sonuç pozitif olunca hiç bisey umurunda olmuyor kuzum bende suan ilk denemede 22 haftalık ikizlerime hamileyim ve inan o iğneleri hep kendim yaptım ve hiç acımıyor du benim çünkü hep pozitif düşündüm hep dua ettim yumurta toplama olduktan sonra anestezi gectik ten sonra hafiften bi agrım oldu o kadar Diger hersey bi rüya gibi geldi gecti sanki seninde insallah pozitif olucaktır dayanman gerek
denizmanzarasi Busenurrr97 amin inş hepimiz 🤲🏻 Şuan ilaç kullanıyorum iğneleri yapıyorum haftaya opu yapılacak nasipse
denizmanzarasi merve211 hayırlı olsun darısı başıma inş, şuan iğneleri kullanıyorum haftaya opu var nasipse ama bugün 3.iğne yaptım biraz ağır geldi sanırım çok zormuş 🥺
Busenurrr97 denizmanzarasi hiç korkma inşallah hersey yolunda gidicek ben tüp bebekle 23 haftalık ikizlere hamileyim
Zarifeee denizmanzarasi inşallah her şey çok güzel olacak olumlu düşünün hep olacak gibi. Pazartesi güzel haberi aldım ben de inşallah siz de alırsınız❤️
Zarifeee Ben de tüp bebek 4+4 üz yeni öğrendik sayılır çok güzel duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin🌸
Sudekc Zarifeee aminnnn o kadar çok güzel bi duygu ki benim 3. Denemem neredeyse 2 yılda 20 kilo aldım bu süreçte ama sonuç pozitif 2 Agustosda öğrendik 423 çıktı kan sonucumuz pazartesi inşallah keseyi görürüz demişti doktor rabbim bu süreçteki herkese pozitif sonuçlar almayı nasip ettirsin 🫶 🙏
denizmanzarasi Sudekc hoşgeldin canımm🌸 yeni başladım tedaviye 5.günümdü bugün iğnelerin kontrole gittim şimdi yeni 2 iğne daha eklendi onları kullanıcam salı kontrol var ama bugün 3 iğne ağır geldi biraz sanırım sonu güzel olsun 🤲🏻🌸
Zarifeee Sudekc benimde 3. Denememde eşim azospermi. Rabbim üçüncüde nasip etti 9. gün 395 çıktı 1 Ağustosta öğrendik bizde🤩
denizmanzarasi Sehrbnon122 ay darısı başıma inş o kadar güzel ki hayali bile 🤲🏻🌸 İğneler bende tek yapıyorum ama bi iğne var o çok yaktı canımı cetrotide🥺 Ama dayanacağım inş sonu güzel olsun hep güzel videolar izliyorum pozitif düşünmek için doktorumda çok tatlı biri çok şükür 🌸
merve211 denizmanzarasi daha yolun başındasın canım şimdiden zor dersen oho artık göbeğimde iğne yapacak yer yok ama can evlat için değer rabbim tüm isteyenlere nasip etsin 😌🥰
Sudekc denizmanzarasi çok olumlu düşün benim suan hala devam eden 2 iğnem var vuracak yer kalmadı morardı ama zafere giden yol güzeldir 🙏 Meryem suresini okuyorum öncesinde de şimdide hala dua et bol bol Rabbim ne eylerse güzel eyler.. İnşallah isteyen herkese nasip etsin sag Salim kucaklarımıza alalım 🫶🙏
Sehrbnon122 denizmanzarasi ben gonal f ve ovitrella tek kullandım iğne olarak nerde tedavi oluyorsun canım hangi doktor
denizmanzarasi Sudekc daha başındayım her şeyin sanırım daha da çok ilaç vs olacak ama sonu güzel olsun ne diyeyim 🤲🏻🌸 amin sağ Salim yavrularımıza kavuşalım eminim tüm acılar o an silinir 💕
Sudekc denizmanzarasi inşallah canım rabbim arattırmasın kimseye o kadar çok zor ki inşallah diğer arkadaş gibi ilkte sizde pozitif sonuç alırsınız 🫶🙏
denizmanzarasi Sudekc amin canım amin isteyen herkese ilk denemesinde nasip olsun öyle zor ki hem maddi hem manevi 🤲🏻
denizmanzarasi Busenurrr97 ya hayırlı olsunn 😍😍 darısı bana olsun inş çift embriyoya nasıl karar verdi doktorunuz?🌸
Sudekc Zarifeee ayyy şimdi okudum yazdığınızı hemen hemen aynı günlerde bi gün arayla transfer olmuşuz 🙏❤️🔥 güzel günler görelim inşallah
burcu_1322 Zarifeee kaçıncı gün embriyosuydu sizin donmuş embriyo mu taze transfer mi bu ay benim de transferim var doktorum 1 ay rahim dinlendin öyle transfer yapalım dedi çok heyecanlı ve birazda endişeliyim tutar mı tutmaz mı diye 3 yıldır negatif görmekten