[silindi] benim de 10 tane olgun yumurtam vardı, 9u döllenmişti, 5.güne ulaşan 4 embriyom kaldı, genetik bi rahatsızlığım çıkmamıştı biz sadece başarısız transfer ihtimalini ortadan kaldırmak için embriyoların hepsine genetik test yaptırdık; embriyolardan 6.günde biyopsi alınıp donduruldular, 1 tanesi genetik olarak sağlıklı bulundu, diğer 3ünde genetik kusurlar vardı o yüzden imha edildiler..Benim sağlıklı tek embriyom kaldığı için haliyle tek transfer yapıldı ama birden fazla embriyomuz kalmış olsa yine tek yapılacaktı ikiz gebelik riskli gebelik olduğu için istemiyordum açıkçası, yumurta toplamadan bir kaç ay sonra dondurulmuş transfer yapıldı (ki başarı ihtimali daha yüksek deniliyor), tüp bebek gebeliği de son adet tarihine göre hesaplanıyor, tüp bebek ikizi ile normal ikiz gebelik arasında fark yok her türlü ikiz gebelikte erken doğum riski ve bebeklerin bir süre yoğun bakım desteği alması ihtimali mevcut