[silindi] evet 2 haftada geldi ama eşim ve benden herhangi bir kan almadılar test için…pgt (preimplantasyon genetik tanı) yapıldı, sadece embriyolardan biyopsi alındı..siz zaten daha önce kan vermişsiniz herhangi bir genetik hastalık çıkmamış anladığım kadarıyla, sizden neden tekrar kan alıyorlar ki..bilinen genetik hastalığı olanlara NGS yapılıyor diye biliyorum..