Asafinannesi çalışan kadınlara ekstra bir yardım yok . Yardım dediğiniz size neyse bize de aynısı. İş görmezlik ödeneğini yardım diye lanse ediyor herkes. Valla hanımlar sizler yatıp uyurken evinizde dinlenirken biz sabahın köründe işe gidiyoruz. Bütün gün milletin ağız kokusunu cekiyoruz. Bu tabi ki bizim sorunumuz ve tercihimiz ama yani raporlu günlerimizde alacağımız para da bizim meselemiz çalışan anneye yardım ediyorlar diye şeyyapmayın. Kesinlikle yardım değil bu, çalışan herkesin kocalarınız da dahil buna, en ufak bir ameliyat olduğunda, hatta grip olduğunda aldığı raporla aynı raporu alıyoruz doğumda.ve ödenek de aynı ödenek. 5000 lira da değil, aldığımız maaşa göre değişiyor daha da yüksek olabiliyor. Üzülmeyin yani devlet baba çalışan kadına hiç bi güzellik yapmıyor 😉