imera_ferammm53 destek amacli, calismaya tesvik yazmissiniz. Bilmeden tamamen uydurma. Yardim falan degil bu calisan anneye. 32. Veya 36. Haftada anne raporlu olur. Raporluyken maas almaz! Sgk rapor parasi oder! Yani yardim falan degil bu. Sut parasi ve dogum parasi (300tl) calisan calismayan herkese verilen para. Sut parasiyla ilgili uydurma demedim zaten. Hangi msjiniza yazdigima bakarsaniz gorursunuz. Devlet calisan anneye daha fazla yardim ediyor diye aglamayin artik. Yok oyle birsey. Baska biri de devlet biraz da evde oturan kadina yardim etsin demis. Calisan kadin hakkini aliyor yardim degil!