prettywoman01 prettywoman01 aynı durumdan muzdaribim.hem Nişan olayı hem doktorumun bayramda riske atmayalım dediği olay.13 temmuzdu doğumum çok aşağıda her an gelebilir alalım dedi cuma günü için bende kabul ettim ama içim içimi yiyor. 37+6 da almış olacak bebeğim 9 gün önden gidiyor kilosu çok iyi ama işte ister istemez ondan suyum gelseydi keşke o zaman olsaydı diyor ama doktorlar öyle bı program yapmıyorlar
bebegimibeklerken94 prettywoman01 aynıyız gerçekten sizinle benimde 13 Temmuz civarıydı normalde yanlış mı yapıyorum acaba diyorum kaç kilo peki bebeğiniz İnşallah sağlıkla gelsinler de tek
Rabia344 prettywoman01 Haklısın canım dün doktorumda öyle dedi bana çünkü aşağı aşırı baskı var yürüyüş iyi gelir belki dedim çıktım çıkma uzan dinlen dedi ☺️
prettywoman01 Rabia344 yok cnm yürüyerek ayakta durarak ve yorularak daha çabuk getiriyoruz bebekleri bende mümkün olduğunca dinleniyorum kalksam gelecek gibi çünkü :)
ankakusu_2022 Mehmet_fatma 36.haftadayım ve benim de deli gibi diş ağrım başladı hatta dişim de kırıldı, doktoruma sordum diş tedavisine başlayabilir miyim diye, doğumdan sonraya bırak riske atma dedi
Mehmet_fatma ankakusu_2022 evet tedavisi yok hamilelikte ama hamilelere göre ilaçlar var ben acile gittim ilaç yazmadı küçük bı ağrı kesici serum verdi içinde parol var. Doktora ilaç yazamsmiziniz bunu zaten direk üstüne koyuyorum dedim ama yazmadı diş doktoru görsün dedi çok şükür şimdi çok iyim sağlık ocağına tahlil verdim ona göre ilaç yazacak yarın.disim ilthap tutmuş banyoda sıcak su ve beyaz sabunla ovuyorum çok iyi geliyor dizinde böyle ilthap durumu varsa sizde bu şekilde yapabilirsiniz
Rabia344 prettywoman01 Evet evet bende de öyle oluyor sanki her an çıkacak gibi hissediyorum ayakta iken 😊😊
RukiyeAhmet3 Merhaba kızlar bende 36+2 deyim bugün randevum vardi devlette 2. Ci sezeryan olacam gün verilecekti malum grev var diye doktorlar yoktu gün alamadım Randevu bulamıyorum bulsamda ayın 25 nden sonra ya çıkıyor Dr lar size kaç haftalikken veriyor günü
prettywoman01 RukiyeAhmet3 36. Haftamda vermişti fakat 37.haftamda tarih değişti öne alindi benim bebek durmuyormus;) bu kaç saat sonra doguracagim