tugbamommm bebeği de etkilese sağlam konuşurdu bende 16 haftalığım, 57.15le başladım şuan 63 kapısında dolaşıyorum açıkçası bebek sağlıklı diye umursamıyorum çünkü sigara bıraktım 1,5 öğün yerken 5-6 öğün besleniyorum yani sağlıksız tüketmemeye çalışıyorum çikolata hariç ama alıyorum yani pıtır pıtır.. kaçaklarınız varsa sayısını düşürebilirsiniz ben ekmek çok yerdim etimek yiyorum onun yerine kıtır diye pek yedirmiyor🤭 hoş bunların hiçbiri kalıcı değil ödeminiz kilonuzdan fazladır eminim sıcak hava bile şişiriyor hepimizi
Ama ben hiç rahat olamam bu konuda derseniz bir beslenme uzmanını ziyaret edersiniz en azından yanlışlarınız varsa söyler ya da yerine bişey koymanızı ister