Merhaba arkadaşlar ikizlere hamileyim 23 haftalik oldular
1 haftadır kasığimda hissediyorum bebekleri yani bir anda sertlesiyor sonra geçiyor gün içinde defalarca oluyor ,yani resmen vajinamin üzerinde baya baskı oluyor , bazende ayakta çok durunca ya da fazla oturunca da oluyor korkmam gereken bi durum mu yaşayan var mı
Doktora soramadım 3 hafta sonraki randevuyu beklemem gerekiyor İnternet’e rahim büyümesi olabilir diyor erken doğum riskinden korkuyorum açıkçası