Serap-Yigit doğrudur inanırım sen el kızı olduğun için onların gözünde ne yaparsan yap hep kötüsündür boşver bana da yapıyorlar ama ben tiye bile almıyorum, benimde doğumuma az kaldı kimseye gel kal demiyorum dememde, annem hasta çiğerinde tümör var kalkamıyor yerinden, bacımda yok ki gelse kalsa yanımda, eşim var sadece