Kızçelerimmmmm bugün başka doktora gittim keseyi gördükkkkkk her şey normalmiş cihazdan kaynaklı galiba ne kolay cidden çat diye dış gebelik demek çok üzdü valla bizi, umarım her şey çok güzel olur hepimiz için hepiniz çok destek oldunuz moral verdiniz çok teşekkür ederiiimm