lacrimam ben 7 ay önce kaybettim bebeğimi 11. Haftada kalbi durdu pıhtılaşma varmış bende. Sende detaylı kan tahlilini yaptırıp b12 ve pıhtılaşmaya baktır derim beni kimse yönlermemişti doktorumda çok ilgisizdi hatta kan sonucunda tiroid yüksek çıkmıştı ona bile önemli değil diyip dikkate almamıştı. Şimdi 4 aydır yeniden deniyoruz inşllah tekrar olur. Senin de güzel haberlerini bekliyoruz canım içini rahat tut