lacrimam Merhaba durumunuz hakkinda yorum yapamam ancak kendi oykumu anlatabilirim. 5. Haftanin sonunda beta hcg degerim 9 bine kadar cikmisti artiş cok muntazamdi ancak kese gorunmedi. Dis gebelik gibi gorunmuyor dedi doktorlar. Sabah aksam beta olcup kese gormeyi denedik. Gorulemedi. Rahimde kalinlasma gayet bebek var gibiydi. Tum degerlerim gebelik ile uyumluydu, agri, kanama hicbir bulgu yoktu ancak kese gorulemeyince doktorum cok bekletmeden kurtaj olmalisin dedi. Oncesinde metotreksat adli bir kemoterapi ignesi yapildi, yapinin nerede buyudugu bilinmedigi icin. Sonraki gun hemen kurtaj oldum. 1 hafta olmadan beta 200 e dustu. Yapilan igne sebebiyle 6 ay gebelik dusunmemek gerekli dedi doktor. Benim yasadigim olayin adi Yeri Bilinmeyen Gebelik (Pregnancy Unknown Location-PUL) imis. Bu forumda bu taniyi alan biriyle karsilasmadim.
Siz Insallah yakinda keseyi gorursunuz🤗