Denzk kesinlikle değer.. korbellden önce banyodaki normal çöpe atıyordum bezleri, başka çöpleri atmak için her açışımızda yüzümüze yüzümüze kokuyordu bezler, çok sık poşet değiştirmek gerekiyordu. Şimdi asla öyle bi durum yok. 3-4 günde ancak doluyor ve sıfır koku. Muadil poşetlerden kullanıyorum orijinalden hiç farkı yok.