ezgimm0027 Denzk ben kullanıyorum canim oğlum 22 aylık evimde balkon yok diye almistim gercekten cok memnunum evin icinde dolana kadarda atmıyorum dışarıya hic koku vermiyor 😊 tabiki sen kapagi acinci bi zehirleniyorsun 😅
Denzk ezgimm0027 😂😂😂 dolaptan 2. El almaya karar verdim ama onlarda abartmış aynı fiyata satıyorlar 🙈 mağazayla aynı fiyat nerdeyse