@hiloo canm ben de cok severm ama 7,5ay boyunca hiç içmedim yeni yeni içmeye başladm ama hep korkuyla sonra da dedimki ne diye içiyorum az kalmıs biraz daha sabredeym dedim içmiyorum düşün 33+6günlüğüm toplasan 5kere içmişimdir..ha bir de kahve ve çay bebeğin az beslenmesine yol açarmış yani kısıtlarmıs bebeğin beslenmesini bir doktor makalesinde okudum boşver içme canm..herşey bebeğimiz için