34+4 ten selamlar 🤍 ben hamile olduğumu anca bı iki aydır hissediyorum vallahi, çok kıpırdıyor dönüyor bir takım akrobatik hareketler yapıyor sanırım içeride 😂 ama sancı falan nasıl bir şey onu bile bilmiyorum. Akıntı ağrı hiçbir şey yok. Sanki hiç doğmayacakmis gibi. Normal çok istiyorum umarım gecikipte sezeryana mecbur bırakmaz bizi 🙏🏻😅