meir22 Bsrbsrrr 33+3 oldum bende hareketlerini sanki çıkacakmış gibi hissediyorum 😅 tek dileğim 37 38e kadar durmasıı 🙏🙏
Elifelbb Bsrbsrrr 33+6 😂 bu gece bize de buton gelecek hayırlısıyla sağlıkla zamanında basmak nasıp olsun 🥰
Mervedefne33 Bsrbsrrr 34+3 günlügm son bir haftadır çok halsizlik ve kasıklarmda agrı var Agırlasıyoruz ondan mı bilmiyorum doktoruma soracam cnm sizde durumlar nasıl çok acıkıyorum bıde kan sekerim tansiyonum dusuyor hemen aç kalınca
Bsrbsrrr Mervedefne33 bende tansiyonum düşüyor sanırım ara ara cok hızlı nefes alıp veriyorum nefesim yetmiyor sanki baygınlık hissi gibi bi his geliyor bazen kasıklarımda bi sancı hissediyorum ama oda bebek hareketi galiba onun dışında bişey yok şükür suanda🙏🏻
Bsrbsrrr Duygumiran ay çok geçmiş olsun 😕 çok üzüldüm haklısınız ama bende bu zamana kadar tek doktora gittim doktoruma çok güveniyorum insallah bir sorun yaşamam