38+4 ten selam öncelikle bi sürü yoruö gördüm lierac zeytinyağı hindcv yağı… aslında olay yağ değil nemm cildiniz eliniz kuruduğunda çatlar dimi kışın ordan düşünün nem gerek su içerekte olmaz bu bolca nemlendirici ama sizin için doğru olanı ve gerçekten uzun süreli nemli tutan cinsten bende bacaklarımda eskiden kızken vardı bilirdim ve önlemek zor azaltırsın o kadar yani aslında cildim buna meyilli olmasına karşın çok şükür karnımda yok doğumu bekliyorum artık düşünün yaotğım şeyler her gece biooil kullanmıştım salak gibi hep bi kaşıntı hem bi koku ve yağlılık hissi pehlivan gibi yatağa girmeler taa ki vaselinin kakao özlü intensive nemlendiricisini görene kadar serinletio nemlendirio nivea da 48 saat nemlilik verio valla olayı çözdüm deriniz neme aç beni nemlendir die bas bas bağırıo yağları boşverin de nemlendirin nemli cilt çatlamaz boşuna pehlivan gibi güreşe hazırlanır gibi yağlara boğulmayın cidden nemli hissettiren ve kuru bırakmayan hemen emilmeyen kremler kullanın banyo sonrası gözenekler açıklen en ideal süreç miss bence ondan çatlamadım buna eminim ellerim filan kışın çatlak içinde olurdu neutrogina el kremleri anca keserdi ben baya hassasım ama olay nem yağ değil ikis aynı şey değil sakın karıştırmayın gibi çatlak yağı almayın boşuna nemlendirin cildi