Hilalkhrmn417 Tusero kullanın yinede benim 8 aya kadar birşeyim yoktu.. 9. Ayda başladı karnımın alt kısmı çoğunlukta kötü durumda değil ama keşke daha önce baslasaydim dedim.. Bebe yağı önerdiler geç başladığım için çatladı..
Merve234 Tusero doktorunuz onermedi mi bana 2. Aydan ayda bebek yağı 3. Aydan sonra remolent çatlak kremi kullanmamı söyledi.
Elifdmr Tusero Benim ablamin dogumu kurabiyela ilk gebeliginiz nasil gecti. Cok agri cektiniz mi? Sonrasi toparlandiniz mi? Allah hepimizin yardimcisi olsun
aysigil Tusero ben en basından beri zeytinyağı bebe yağı kullandım 30lara gelince baya çatladı alt karın yapcak bir şey yok göbek cok büyüdü çünkü🙈
Merve-tezcan1 N-M5068 bende Hindistan cevizi yağı kullanıyorum , sürdükten sonra hemen üzerinizi giyiniyormusunuz bekliyomusunuz acaba
Oznursahgul Tusero vazelin ve zeytin yağı sür en etkili olanı o . Sakın kaşıma mümkün olduğunca sabun sürme vücuduna sıcak duş alma. Oluşan çatlakların için haftada bir çatlağın üzerine sarı kantoron yağı sür izi gidiyor kremlere boşa para verme ikinci hamileliğim tecrübeyle sabit sıfır çatlak 🥰
SedefPolat Yaklaşık 30 kilo aldım 🤭 henüz çatlağım yok 34. Haftadayım, hem genetik sanırım hem de kimyasal yerine doğal yağlar tercih edilmeli, bebek yağı kullandım günde iki kez, yumuşacık bir göbüş ☺️ Ama doğumdan sonra da çatlayabilirmişiz dikkatttt!
Sunayaz Tusero beb hiç bişey yapöadım 38 w giricem hiç çatlağım yok bence bu yapıdan genetik ten gelen bişey
Sehergok N-M5068 hamile olduğumu öğrendiğim günden beri kantaron yağı kullanıyorum 22 haftalık hamileyim göğüs ve karın bölgemde çatlaklar var yani herkese aynı şeyler iyi gelmiyor . Benim vücudum buna müsait mis. Ayrıca badem yağı aşırı kıllanma ve tüylenme yapıyor .
Lorindemir Tusero kantaron yağı sür bemim kaşınmaya başladı kantaron yağı sürdüm maşallah hiç çatlağım yok bacaklarımı saymazsak tabi 😂
Lara35 Tusero hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri lierac-biooil-kakao yağı-Hindistan cevizi yağı -kudretnarı yağı -kantaron yağı kullandım günde 2 yada 3 defa farklı aylarda farklı yağlar kullandım cilt gerginliğime göre .şuan 32. Haftadayım alt karnımda 6 çizgi 3-5 cm boyunda çatlaklar var . Yani spor bol su içmek yağlar kremler kullanmak hiç bir fayda etmedi cilt tipiniz çatlamaya müsayit ise kaçarı yok çatlıyor maalesef 🙈
Nghnszer Tusero genetik aslında ama ben her ihtimale karşı 2. Aydan itibaren sarı kantaron yağı kullandım ve çok çok nemlendirdim. 31 haftalık hamileyim şimdilik bşey yok inş da olmaz takıntılıyımdır da biraz 🥹
btlbsr Tusero biraz geç kalmışsınız ama yine de başlayın bence. Mevcut çatlaklara faydası olmasada daha fazla çatlamasını engellemiş olursunuz. Bol bol su tüketmeye özen gösterin. Ben krem kullanmıyorum badem yğı kullanıyorum sadece. Bide arkadaşlarım hindistan cevizi yağını önerdi sizde alabilirsiniz nemli tutmaya çalışın ne kadar genetik ve vücutla alakalı birşey olsada elimizden geleni yapalım ☺️ Rabbim sağlıklı evlatlar hayırlı doğumlar nasip etsin
meryem_krkmz Tusero Ayn valla benimde bu konuda yardıma ihtiyacım var bende 31 oldum ve baya kötü durumda sürekli kaşınıp yanıyor çatlak olan yerler😶
byzogrtmn Semrasular bende aynı durumdayım yan karnımda aşırı kaşınma ve gerilme oluyor ama görünür de çatlak da yok . Bu kadar çabuk çatlayacak miyim bilemedim