Mihriballim AlyaUrasmoms 🥰😘 canimsiiinnnnn amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımiza alalım rabbim isteyen herkese yaşatsın bu güzel duyguyu 🙏
Mihriballim Rabia55_ güzel bakan güzel görür çiçeğim ☺️🙏 sağlıkla kavuşun inşaallah azıcık kalmış ☺️😘
Minigim24 Mihriballim ay memnunum ya umarım böyle kalır büyümez döbüş 😂😂 şuan bile zorluyor nasıl nefes alıyorum bir ben bi allah biliyor böyle bile zor büyüdükçe masıl olacak acaba, sana cok yakısmıs masallah ❤️🤭
Mihriballim Mucizem_211 tamamen yapısal bişey bu bebek saglikliysa göbeğin görünüşü çokta önemli değil bence ama küçük göbek her zaman konfor 😀
Mucizem_211 Mihriballim aynen öyle kuzum önemli olan sağlıklı olması rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah 👶😍
Mihriballim Minigim24 😀😘 evet gerçekten nefes almak bı mesele cumlemi tamamlayamiyorum bazen nefesim yetmiyor 😀😀🤦 eminim sanada çok yakismistir anneliğin yakismadigi yokki ❤️
Kubra0603 Mihriballim 37 yi geçtik senin kadar yok 😂 çok tatlış maşallah 😍😍. https://imgyukle.com/i/oqQBk8
Mihriballim Kubra0603 yaaa kartopuuu 😀 yerim seni ben azıcık kalmış içinde doğmaya hazır bı minik var 🥰 rabbim sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsin
Minigim24 Kubra0603 maşallah kuzum, çatlamamak için ne kullanıyosun ? Henüz bende çatlamadım ama her an çatlayacak gibi korkuyorum 🤭
arzm28 Kubra0603 yaa masallah ne guzek hic catlak yok ne kullandz acaba birde her gun mu kullanyorsnz 🧿
Kubra0603 Minigim24 Dalin bebek yağı dışında bişey kullanmadım canım şuana kadar çatlamadı ama son zamanlar çatlıyomuş kiminin 🤷 bacaklarım çok çatladı ama 😭
Minigim24 Kubra0603 benimde bacakta 3-4 ufak çizgi oldu ama çok müsaidim çatlamaya korkuyorumm 😩😩 hindistan cevizi yağı ve kakao yağı özlü krem kullanıyorum insallah çatlamayız ya 😔😔
Kubra0603 Minigim24 çok takıyodum kafama bacaklarım çatladı diye sonra dedim amann herşeyin çözümü var artık 😂 sağlıkla doğsunda bebişlerimiz gideriz bi güzellik merkezine yaptırırız 😅😅😅😍
Kbrayankkk2 Mihriballim Bide ikiz oluyormuş😂😂 benim bu kadar degildi karnım içim genisti valla son haftalara gelince sistim sistim ve sistimmm veee doğurdum😂
Mihriballim Kbrayankkk2 😀 ah keşke ikiz olsaydı 😀 😀 bende şuan henüz şişme modundayim nisanda doğum 😀 ilk kızımda da aşırı sismistim
Naz23 Mihriballim Mihriballim Allah kolaylık versin size benim 24+3 haftalık biraz göbek var çok zorlanıyorum ileriki haftalarda da inşallah çok çıkmaz diyorum
Minigim24 Kubra0603 çözümü kolay olaydı keske 🙈🙈 insallah sağlıkla gelirler güzel günlerini görürürz 😍