arzm28 Kubra0603 yaa masallah ne guzek hic catlak yok ne kullandz acaba birde her gun mu kullanyorsnz 🧿
Kubra0603 arzm28 sağol kuzumda Dalin bebek yağı dışında bişey kullanmadım 😅 oda aklıma geldikçe. Ama bacaklarım çok çatladı benimm. 🤷😭
Mihriballim Kbrayankkk2 😀 ah keşke ikiz olsaydı 😀 😀 bende şuan henüz şişme modundayim nisanda doğum 😀 ilk kızımda da aşırı sismistim
Mucizem_211 Mihriballim aynen öyle kuzum önemli olan sağlıklı olması rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah 👶😍
arzm28 Kubra0603 yaa gerçekten mi cok mu kilo aldn canm göbüşün cok.guzel duruyor hic catlak yok maşallah benmde catlamaya cok elverişli korkuyrm
Mucizem_211 Ece003 maşallah size Allah kavuştursun inşallah yaa bebeğin beşiği dikkatimi çekti bende daha almadım link varsa atabilir misiniz size zahmet 🙂
Mihriballim Ece003 ☺️ Yaa gördüm gördüm dün bu resmi bayıldım sana 🥰 post açmıştın hatta azıcık kaldi senin sağlıkla kavuş inşaallah sırayla doguralim 😀
Kubra0603 arzm28 2 hafta önce tartıldığımda 20 kilo almıştım 🤧 55 le hamile kaldım 75 tim yani 😅 ama tam olarak nereme gitti o kilolar bilmiyorum 🤭
Ece003 Mucizem_211 inşallah sağolun link yok Noktabebeistanbul sayfasından aldım instgramda bir bakın isterseniz