Civcivim000 Ecenur1 karın büyüyor geriliyor çatlak oluşmaya müsait zemin kaşımayın sakın nemli tutun bir şeyler sürün mutlaka bol su için
ruhanadagdelen Ecenur1 çatlamaya başlıycak o yüzden benim karnım felaket şuan. 1 buçuk haftam var doğuma yeniden başladı
Ayseomer34 Ecenur1 Her an çatlak başlayabiliyor benim 35 haftamda çıktı bol bol nemlendir sakın kaşıma bence 😊
Ecenur1 Ayseomer34 teşekkür ederim canım kaşımamaya dikkat edicem sarı kantaron yağı var evde ondan sürsem birşey olur mu ki
Ecenur1 Civcivim000 merhaba suyu bol tüketiyorum ama daha çatlak için birşey kullanmadım bugğn başladı kaşıntım artık nemli tutmaya çalışırım
eceturan Ecenur1 ben bebek yagi surmeye basladim. Bende 32 haftaligim tahmin ettim ozellikle gogsumun alti ile alt kisimlar kasiyasim geliyor ama kasimiyorum dayaniyorum