Ecenur1 ben her kasındıgında kosup krem sürüyorum atoderm var onu sürüyorum bio oil benfr işe yaramadı ama 1 şişe bittirdim dahada almam .. işte ne gecerse elime suruyorum kaşıntım o an bitiyor oglumda düzenli yag sürdüm sukur hiç catlamadım oglum 2 yasında suan kzııma hamileyim çatlak oluştu kasıdımm diye artık düzenli kremliyorum 26 haftalıgım inşallah catlak oluşmaz ya☺️