zeynepkilinc Jdjdjdjk aynen hiç riske aTmaya gerek yok ya öylede acı çekiyorsun sezaryanda da sonrasında ama geçmeyen bişey yok Oda gelip geçiyo ouğzden bide tıp bukadar ilerlemişken hangisi kolay ise bize hangisi hayırlı ise o olsun ya 🙏
zeynepkilinc Burcu_akbb aynen sezaryende 1 hafta erken alıyorlar ama olsun zaman su gibi akıyo valla bir bakmışsınız son 10 😌
Happy_001 zeynepkilinc boyle korku heyecan bıde sey ya boyle senden bı parca olacak cok tuaf bı duygu 🥰
zeynepkilinc Happy_001 evet ya eşim bile okadar heyecanlı ki farkındayım o bile suratından hareketlerinden belli iyimisin sancı varmı diyip diyip duruyo çok farklı ya 🤣
hilalmevsim_3467 zeynepkilinc Son 101 gece 12 den sonra 🤗 çift rakamlılara düşüyorum artık çok şükür 🙏
zeynepkilinc hilalmevsim_3467 zaten düştüğü an bir bakmışsınız son 1 ay falan derken gün gelmiş çatmış 🤣
Burcu_akbb zeynepkilinc inşşş 🤲🏻 Bu 3. Ama Daha bi heycanlıyım İnsan olgunlştıkca her anknın heycanı kıymeti daha fazla🥰
poyrazinannesi3547 zeynepkilinc 34+4 haftalık olduk çok şükür Rabbime henüz doğum şekli belli değil bugün pijama takımı aldım son eksikleri halletm çantamızıda hazrladk eksikler var bu hafta btrcem inşallah korku stres heyecan hepsi var İzmir 9 eylülde yapıcam inşallah dogumu🤲💙
zeynepkilinc poyrazinannesi3547 hadi hayırlısı işe inşallah kucağınıza alırsınız zaten 34 sen sonra herşey olabilir diyodu benim doktorum hazırlıklı olmak iyi benim bile 15 gün önce hazırladım eksikler bitmiyor kendime ve bebeğe çorap koymayı unutmuşum çantaya bugün formda gördüm onları bugün koydum 😂
Nazmomyy zeynepkilinc bugün 37 olduk ve randevuya gidince cuma gününe sezeryan tarihi verildi hala şok içindeyim
poyrazinannesi3547 zeynepkilinc Allah razı olsun canım aynen valla erkenden hazırlamakta fayda var illaki unutuluyo bişeyler bende kendime koymuştum sonra bebiş içinde aklma geldi çorap ve eldiven ekledm yüz örtüsü ekledim bugün bklm yarın ne eksik çıkcak😂😁
Nazmomyy zeynepkilinc bugün çatı muayenesi oldum çatım çok dar ve rahmim kısaymış 34te bebek doğum pozisyonundayken şuan tam tersine dönmüş suyun gelirse kordon boynuna dolanabilir riske atamam dedi bende hiç beklemiyordum