patilibalik 26+1iz kızımla,esimle hafta sonu ilk aylarda tv de müzik dinlerken Aren görmüştüm sonrasında eşim bakarken Armin gördü Arminde karar kildik erkekte olsa kızda olsa ayni ismi düşündük kızımız Armin olucak 🤗 cinsiyet sorduklarında hep sağlık diledik, kızımız olacağını öğrendik 14+4 te 🤗