patilibalik Haydi anneler bebeklerinize nasıl isim koydunuz hikayesi var mı konuşalım 🎈 Biz internetten bulduk ama ilginç hikayesi olan isimler mutlaka vardır diye düşünüyorum 🤔
MerveeD patilibalik bizim cinsiyetimiz belli degıl ama kızımız olursa eşimin 5 yasında bir ablası varmıs tüp tasıyan kamyonun altında kalmıs ısmı Feyza onu koymak istiyorum. Oglum olursa da eşimin ismi UTKU cok begenıyorum alputku koymak ıstyrm
nrg_gzr patilibalik fırtınalı ve soğuk bir kış akşamında başladı aşkımız o yüzden oğlumuza “Bahoz ” ismini verecez Kürtçe de fırtına demek.❤️
Merveikratanem patilibalik biz eşimle sevgiliyken evlenince ilk kızımız olsun istiyorduk ben eşime iki kez doğum yaparım başka yapmam şansıma ikiz olursa 3 çocuğumuz olur diyordum kızımız olursa ikra koymayı çok istiyorduk evlendik 5 sene çocuğumuz olması 5 sene sonra rabbim tedavisiz kızımı nasip etti eşim havalara uçtu ikra tanem geliyor babasının bir tanesi geliyor diye ciddende öyle oldu kızımız bir tane oldu kızım yaşına girdiği ay hamile kaldım çok uzun zaman tedavi görüp olmayınca tek kalmasın dedik yaşına gelince bir kardeş daha olsun dedik rabbim bir değil 2 kardeş nasip etti kızıma rüyamda iki tane kocaman bilezik taktım koluma annemde Bilezik erkek bebek derler der bir hafta sonra hamile olduğumu öğrendim ikiz olursa erkek olursa babaların ismini koyacam diye içimden geçirdim 4 gün sonra doktora gittim doktor üçüz ama biri tam gelişmemiş haftaya gel bakalım dedi haftaya gittim ikizlere hamileydim ikiside erkek biri durmuş alp diğeri Ercan asaf
Esra-gkl patilibalik bizde eşimle eski Türk isimlerinden araştırdık Asena koymaya karar verdik. Türk mitolojisine göre Türklerin doğduğuna inanılan dişi kurdun adı
2melekannesii___ Merveikratanem Allah sağlıkla kucağına almayi nasip etsin insallah. Istemsiz gözlerim doldu bizmde sevgiliyken hayalimiz kizimiz olursa ikra koymakti sebebi de benim alt komsumun kizinin adiydi bazen annesi bana birakir bende esimlede konustururdum. Evlendik kizimiz oldu ama cevremdeki bi kac kisi Ikra ismiyle dalga gecti bende hamilelik piskolojisiyle vazgectim. Melek koyduk. Bazen pişman oluyorum koymadim diye suan meleğime kardeş geliyor kiz olursa ikra koycam ins ❤
Buket_dadas Merveikratanem ya cok güzelmiş rabim uzun ömürler versin inşallah canım ya gercekden baya duygulandım rabim kucagına almayı nasip etsin insallah ya
SelinYakgul patilibalik ben oğluma bekarlık soyadımı koyacağım Allah nasip ederse ♥️ YalçınKaya olacak 🧿♥️
HavvaGuzey patilibalik İlk oğluma eşim şehit olan abisinin adını koymak istedi gururla kabul ettin YUSUF TUNA❣ ikinci oğlumun ismini sen koy dedi eşim çok kararsızdm en son Asrın ismini duyunca budur dedim birde eşim Adana Demir sporlu olduğu için ASRIN DEMİR ❣ oldu
Deletedmom16362 HavvaGuzey Benim eşim de Demirsporlu 😁 oğlan olsaydı Demir koyacaktı muhtemelen ama allah 2 kiz verdi 🤗
patilibalik HavvaGuzey Allah rahmet eylesin 🥺 bu arada iki isimde çok havalı ve güçlü isimler Allah bağışlasın oğullarınızı 🎈
rengarenkduduv patilibalik Nazım Hikmet’in ilk kitapları ve şiirleri ile karşılaştığımda tanıştım eşi Piraye ile. Ve dedim bir gün hani bir kızk merhaba olursa ismi Piraye olsun. Allah nasip ederse 30 haftalık bir kız bebeğe hamileyim ve ismi Piraye.
Gzdkl rengarenkduduv çok güzel bir isim , bende bir kızım olursa ismini Piraye koyacağım 💛 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin İnşaAllah 🙏🏻
Ozgrwili Bizimde 2 .oglumuz geliyor ve direk Akın koyucaz imsallah. 3 yasindaki abisi koydu ismini bizimde hosumuza gitti oyle kalicak galiba .. bu arada rafadan tayfadan akın bizim cikis noktamiz . Severim o keratayida😁
MerveeD patilibalik evet biliyor oda bana bırakıyor sağolsun ilk hamıle kaldıgım öğrenir öğrenmez aklıma bu isimler geldi hiçte değiştirmedim Rabbım hayırlısını nasip etsin inşallah
HavvaGuzey patilibalik çok teşekkür ederim Allah razı olsun lohusa yüreğime su serptiniz acaba Asrın doğru karar mi diye düşünüyordum sürekli