Eşimle lisede tanıştık, kolay bir ilişkimiz olmadı. 9 yıl sonunda evlendik. Ona hep “gökyüzüm” derdim, fırtına sonrası gökkuşağı çıkan güneş açan gökyüzünü hatırlatır bana ne zaman zor günlerden geçsem. Varlığı gökyüzü gibi umut verir bana. Şimdi de oğlumuz olacak, isim ararken “Cihan” a denk geldim. Babası gökyüzüm kendisi de dünyam olacak inşallah. İçinde bütün güzellikleri çiçekleri gökkuşağını umudu barındıran dünyamız🌍🌸