eelliiff1 hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım emzirme bitti başladım geri hamile kaldım hahaha yine bıraktım tabi ki asla zorlanmadım bebeğim daha önemli annelik iç güdüsü ağır basıyor eliniz gitmiyor birde bulantı olursa süper oluyor 😅😅 ama işte eninde sonunda başlamak can sıkıcı 2 yıl içmedim başladım allahtan yine hamile kaldım bitti bakalım bundan sonra başlayacak mıyık lanet şey ya 😬