eelliiff1 kızlar ben de 37+6 yım pazartesi doğumum var ama ben de hiç bırakamadım açıkçası hiç bi bahanenin arkasına da sığınmıycam. Çok şükür şimdiye kadar henüz bebekte bi sıkıntı çıkmadı ama çıkmaması için ayrı özen gösteriyorum… bol miktar c vitamini , keçi boynuzu pekmezi her sabah , vitamin hapları , turp , her sabah portakal havuç suyu , ve bol miktarda su… bunları mutlaka yapın ama extra bi şey ilave etmek isteyen varsa ciğer gelişimi destekleyici söyleyin yapalım 🌸