Nurklc38 oğlum 3234 gr 50 cm olmuş🙏🏻💙🧿 nst ye girdim çok şükür her şey yolunda 🙏🏻Bebeğin kafası oldukça yukarıda rahim ağzı uzunluğu gayet iyi o yüzden Çatı muayenesini haftaya yapalım dedi. Bol bol hareket etmeye devam et, hurma ve ananas ye dedi canım😉