Yazılanları okuyunca çok abartılmış senaryolar var gerçekten ben bugün oldum ve burada bu tarz postları okumaktan dolayı çok kaygılı gittim 15 sn sürdü iki parmağıyla yukarı ileri ve aşağıya bakıyor öncesinde jel sürüyor zaten asla hissetmiyorsun acı falan kanama falan hikaye hatta doğurmaya olan inancını artırıyor keşke 36 dan beri her hafta baksaymış dedim psikolojik olarak rahatlıyorsun