Bende burada okuduğum kadarıyla çok korkup tedirgin olmuştum ama hicde abartılacak gibi olmadığını gördüm 36+5 de Nst biraz sancım çıktığı için salı günü yapıldı banada önce alttan ultrasonla rahim uzunluğuna bakıldı sonrasında doktor açıklik olup olmadığına baktı saniyelik bı olay yani yok kol vs diyip olayı abartmayın lütfen ayrıca herkesin acı eşiği farklıdır sonucda